eyelashes SÄLJES





Fick ett antal lösögonfransförpackningar av min moster som tidig julklapp/nyårspresent, men har tyvärr ingen användning av dem.

 

 

  • Naturlig- festeffetkt
  • 20 fransar - 10 par/förpackning
  • (lim ingår ej)
  • Förskottsbetalning till mitt bankonto (inom 3 dagar)

 

 

100:-/ förp. vid köp av två betalar du endast 160:-

 

Frakt tillkommer (12:-) och betalas av köparen ev. emballagekostnad vid köp av flera.

Skulle det uppstå problem med betalningen, meddela mig snarast för att undvika missförstånd.

 

Tips!

Klipp gärna, för ett mer naturligt resultat. Räcker dessutom mycket längre.

Kontakta: [email protected]


GARANTERAR SNABB FRAKT INOM 2 ARBETSDAGAR
ANNARS BJUDER JAG PÅ HELA KÖPET

Kommentarer
Postat av: → ANGELICATO ★ ÅSIKTER,MUSIK,DJÄVULSKAP ♥

Har du kvar någon förpackning ? =)

2010-12-18 @ 04:17:56
URL: http://angelicato.se
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

hur många har du kvar ? :P

2010-12-19 @ 09:40:53
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0